Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag har lätt att få vänner.
2. Jag älskar mat, om det är nått jag gillar kan jag äta mig äckligt mätt!
3. Jag är mörkrädd, hatar att gå ensam hem på kvällarna. Det var faktist förra året jag riktigt lärde mig att våga gå hem när det är mörkt! Haha jagevt jättetöntigt, men jag gillar inte när jag inte vet vad som finns runt omkring mig.
4. Jag är beroende av datorer.
5. Min dröm är att bli model.
6. Jag älskar sommaren, HATAR vintern mest av allt.
7. Jag är en väldigt lugn person, kan man inte tro. Men jag typ älskar att ta hand om mig själv, läsa böcker ha tjejkväll istället för fest (a)
8. Jag ogillar folk som röker, det är så jävla äckligt så jag vet inte vad!! Man luktar illa, man dör i förtid, får äckliga lungor. Nej fyfan, om jag skaffar en kille och han röker dumpar jag han direkt, euw. Och så är det lite för att jag är rädd för att bli som min farfar, jag såg honom alltid ligga eller sitta med en 1.5 meters hög aparat jättefet, och inte kunna andas. Och min faster som hostade blod och slem på nätterna för att hon rökte osv. Sånej tack. (som tur är insåg hon att hon var tvungen att sluta)
9. Jag tycker jag är mullig, och får typ panik om jag sitter vid datan tex för länge, då måste jag röra på mig. Haha? (tro inte att jag har någon slags ätstörning) För det har jag inte. Som sagt jag äter som en pappa.. typ?
10. Älskar mina vänner och vet att jag måste ta vara på dom. Man lever bara trots allt en gång.

så jäkla brun, denna är INTE redigerad så ni vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0