ny blogg!!

Hej, gör en egen blogg för Victoria ville tyvär inte ha en blogg med mig längre. Och vi bråkade enligt henne.
Men ska försöka uppdatera här så mycket jag kan, vara mer aktiv här än på guapas! Anledningen till att jag inte bloggar på guapas är för att jag inte fick för Victoria för det var hennes blogg.. Speciellt för det var ju hon som lämna mig. Menmen. Skiter i det nu.
Nu sitter jag här i skolan, har egentien musik, men ja. Idag fyller Matilda 14 år!! Checka hennes blogg som hon har tillsamans med Nor. Sen efter skolan ska jag och Ella åka till 4-gott. Yummi.. Och det är lov idag! Ska inte göra nått speciellt, ska vara med mina underbara vänner! Ella ska tyvär till Sälen:(
Måste gå nu. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte snällt av Victoria :/

2011-02-16 @ 14:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0