saknar dig..

Saknar dig om jag ska vara helt ärlig, mår dåligt av att jag har varit så himla elak och kaxig. Satt och tänkte på hur himla snäll du är mot mig, du är verkligen min bästa vän. Och ja, jag är lite sur fortfarande och så och ibland går du mig på nerverna..
Men vi har så himla kul, och sommaren, vintern, liseberg, varberg, alla kvällar hos varandra. Och jag vet ju att vi kommer bli vänner igen, men ändå känns inte bra på nått sätt. 
Känns inte som att vi är så lika trotts allt..
(såg texten du skrev till julia) Och a.. men ja. Förlåt.
Hatar att vara ovän med dig!
 
älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hur mår du?:)

2011-02-12 @ 12:17:17
Postat av: Victoria

Asså jag vaknade och mådde inte alls bra men kom aldrig på vad det var? Hade världens klump i magen och va helt typ skakig? HAHA.. sen kom ja på att vi "bråkar" fyfan det är det värsta som finns.. Förlåt så himla mycket saknar dig med! :( du är världens bästa tjej men alla är fan inte perfekta! :) älskar dig också Emilia

2011-02-12 @ 18:09:19
URL: http://andaras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0