DENNA SKA JA HA

http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?ProductID=1265422152536&c=Page&cid=1297687982306&pagename=vsdWrapper

HJÄLP MIIIIIG MINA 1-3 BLOGGLÄSARE


VAD SKA JAG HA??
själv tycker jag ljusbrun....

nigga



JÄVLAR ,jag i kroatien..... detta var typ efter 1 vecka.. är typ neger!?

Är dom inte fina?






Dom blev jättejättefina tycker jag! Åh vill ha den vita.. och om ni vill ha mejla:
[email protected] 


skolan

Godmorgon, ska snart åka till skolan. Denna dagen kommer gå snabbt, det vet jag. Torsdagar går alltid jättesnabbt! Såg att Ella hade gjort rosetterna? Dom blev skitfina! Den vita speciellt och jag får välja(a) Nu måste jag snabba mig lite granna. Puss
Hörs när jag kommer hem!


Ni får en fårn i sommras. (L)BRUN(L)
haha min miin tönt.. men jaja, lev med det


träning

Hej, skolan var helt okej. Imorgon är det redan Torsdag. Herregud dessa veckorna går alldels för snabbt tycker jag! Nu ska jag såsmånignen åka iväg till träningen! Vi ska tydligen ha träning med Cougars idag! Sounds fun, hehe. Det är typ bara 3 veckor kvar till DM nu!! ÅH
Jaja, ska ta på mig nu. Hörs efter träningen!


aw

HAHA kolla skillnaden.. SÅ HIMLA KUL! ja döör



Ska åka till skolan nu

Hej, gör ett inlägg nu innan skolan. Ska till myrins efter skolan, med Ella sen blir det träning!♥ Längtar verkligen!
Föresten, om ni vill beställa rosetter? Mejla till [email protected] och säg hur du vill att rosetten ska se ut och så.
Sen säger du till oss vad du vill att vi ska skicka den till, vilken adress mm. Jaja ska över till Ella och hämta min väska nu. Puss Hörs sen!

[email protected]


VILL HA


Tjenare

Ska snart gå över till Ella så åker vi till föräldrarmötet. Döda mig.. snälla? ): Aja whatever, kommer bli gott iallfall.. hehe. Är så himla avundsjuk på alla som fyller år nu! Grr.. finns massor av saker jag vill ha just nu! Och jag fyller år om nio veckor och 5 dagar ): Hatar att fylla år så sent.. (HAHAH) stackars dom som fyller år typ i sep,okt,nov,dec iof?
När jag kommer hem ska vi äta semlor, (jag vet att det är nästa vecka) JAG LÄNGTAR.
Så ska se till att det inte blir för mycket godsaker på föräldrarmötet.. Haha (jag kommer det i vilket fall som helst men ja) Puss


Hos Ella

Hej, sitter hemma hos Ella nu. Glömde nyckeln hemma hehe. Vi sitter och gör lite cheersaker..;) Och det är tydligen nått tårkigt föräldramöte med barnen idag. Så himla tråkigt. Dåligt tidsfödriv. Menmen. Man får ju gratis kakor och sånt, så varför inte?




RSS 2.0