JAG ÄR MED OCH TÄVLAR PÅ ANDARAS.WEBBLOGG.SE OM ETT IPHONESKAL.


jag skulle vilja ha detta om jag vann: http://www.iphone4skal.com/product_info.php?products_id=454

Jag skulle vilja ha detta skalet för att jag presic fått en iphone4. Min andra blev stulen och dom tog ett skal av mig. Men iallfall, det va en 3a så det var inte så mycket till idé iallfall!! MEN. Nu är det som så att jag inte har något skal. Så jag lånar av mina kompisar för tillfället. Och det skulle vara jättekul att vinna!! :D:D Skulle bli superglad! + att jag aaaldrig har vunnit på någon tävling.. så det skulle va rolgit om jag vann för en gång skull!
VAR MED DU OXÅ: www.andaras.webblogg.se men snabba er, för tävlingen avslutas 22.00 ikväll! 

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: isa

Victoria skrev för ett tagsen i sin blogg att du fick modell erbjudande, hur blev det med det?



Hoppas du lyckas du är superfin!

2011-09-04 @ 23:27:31
URL: http://isaemilia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0