DAGENS GÅNG

Hej, idag vaknade jag hos Sandra av solen, åh jätteskönt att vakan så. Jag trodde typ att det var sommar, så kollar ju ut så är det snö.. Vilken besvikelse det blev alltså:/ Jag tror typ att det ska vara 20+ fast det bara är februari? Men det känns som om det ska vara asvarmt pga av all sol, men nää.
Iallfall så när jag kom hem från Sadnra kolla jag på Top Model då, och sen somna jag! Så pappa väkte mig så åkte vi in till stan och mötte upp mamma Annie, och Rebecca. Så åt vi på Jensens. Så himla gott.. verkligen. Såklart när vi ska gå till bilen så har pappa ställt den 15 min därifrån, *åh så himla typiskt min pappa* så vi går där i kylan och jag har ju bara skinjacka? Förstår fortfarande inte varför jag väljer den jackan... Nu sitter jag här och käkar chips och mår asilla.
Det blev lite för mycket, för jag åt glass där oxå, fick ta hur mycket man ville. Och jag frågar alltid Annie när jag är nånstans, haha så jag fråga om hon kunde följa med mig och hämta glass, så drar jag i den spaken ochså kommer det jättejättemycket och den slutar inte!! Så jag får lite smått panik, Annie (min syster)  hjälpte mig, och en servitris där kommer förbi, ''oj det blev lite mycket där va?'' jag: eh haha a.. sen så ville jag har sånna daimkulor, jag ba kan du ta sånna till mig? (var menat till Annie) och det står en tjej som tar sånna just då, jag ba ''asså inte du.. haha'' hon ba ''haha a jag hade kunnat göra det^^''  ASGÖTT. känner mig smockfet just nu. Menmen. Imorgon ska jag vara med Julia. Undra vad vi ska hitta på.. Nu ska jag typ fortsätta sitta här. Har ingen aning vad ja ska göra.
SES

haha oj speciellt.. men jag och Matilda skulle se om vi blev lika breda osm en *viss person* hihi


HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0