Julia&Emilia

Förlåt för det himla himla dåliga uppdateringen!! Haha pinsamt dåligt..Har varit med Julia hela dagen! Och vi har gjort alla möjliga saker. Tog lite fina bilder med min kamera, och sen åkte vi till ica och köpte Ben&Jerry. Sen åkte vi hem till Julia satt och spela massa spel och lyssna på musik. Och satt och kolla oss i spegeln i typ en halvtimma ifall ni ville veta.. haha! Sen åt vi och efter det satt vi och åt Ben&Jerry. Vi satt och spela katt spelet i ja.. 2 timmar? (överdriver inte). Och nu sitter vi här hos mig.. asså ni fröstår inte hur svårt kattspelet är?! Det är jättespännande! Ni måste testa.. klara bana 22 om ni kan!? Jag och Julia satt och försökte med den 45 minuter och sen när vi klara den så typ grät vi! Haha, Cat Physics heter spelet (på iphone) Nu ska vi sitta och försöka klara ännu mer banor på kattspelet (vilket liv vi har..)
Lägger upp bilderna som jag och Julia tog snart.

Jag idag. Tröjan fick jag från Ellos idag!


Kommentarer
Postat av: mathilda

bana 22 är ganska lätt.

bana 30 är jäääätte svår.

2011-02-28 @ 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0