UPPDATE

Rihanna – Fading
Godmorgon, nu ska jag snart bege mig ut för att sälja GT.. tänkte gå runt lite extra idag för att käna lite me
r pengar. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska börja klä på mig snart och göra mig iårdning. Sen när jag kommer in, ska jag sitta och slappa tills träningen börjar! VIll verkligen träna, känner för det! Även om jag inte kan hoppa och sånt där fortfarande!!:( Har haft såhär ont i en vecka nu. Så mamma ska ringa till vårdcentralen tyå på tisdag och det inte har gått över. Åh:( Aja, ikväll ska alla tjejerna hitta på nått på kvällen tror ja? ;) Puss


Igår,
Linne: Ullared
Tröja: H&M tror jag, men jag köpte den i 5an typ.. så ja.


Kommentarer
Postat av: ella

Heeej nej jag har inte gjort dom än ! :D

men emilia vi har en som vill ha en också !! :DDDD

jag tror att hon går i rebels ! :)

en rosa typ

2011-02-27 @ 17:06:24
URL: http://ellabystroms.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vilken förening och lag går du i på cheerleadingen :)?

2011-02-27 @ 22:06:23
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

goddag <3

2011-02-28 @ 13:26:53
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0