meh åh

Hej, idag har jag varit med Matilda heeela dagen! Från halv 1 till, vet inte än för hon och jag ska kolla på mean girls 2! Har ingenaning hur den komemr att vara! 1:an är helt klart bäst, inget att jämnföra! Hon kommer nog strax, och jag komemr nog missa Top Model.. HM kan typ inte spela in? Eller jag vet ine hur man gör!:'( Haha vi hade varit och solat så kommer vi hem.. och ser att huset är låst! Så vi gick bak och kolla om det var öppet där, men det var det såklart inte så jag ringde mamma 1000 gånger och fråga varför hon hade låst huset!? Haha så frös vi jättemycket kunde typ inte röra oss, så lukta vi på våra goda semlor.. och räkna sekunderna tills mamma kom.. vi räkna upp till 670 typ? Jaja måste fixa dippen tills hon kommer! Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0