Aja, whateeevs.

Idag är det onsdag, har haft sjukt roligt i varberg med bästaste Victoria! Vi fick jättefint väder som tur va! Låg på stranden och schtekte, och åt massa glass och så! En annan sak som händer var att det kom fram en kvinna till mig på stan i Varberg som letade modeller till hennes ''kollega'' sjukt kul! Det är ju verkligen min dröööm, så var ganska uppspelt, hon fråga typ hur lång jag var och så. Tog kort på mig ochsånt! Så det var sjukt kul!!!! Hon jobbade för IMG models.. (dom som vinner topmodel får ett kontrakt där) OMG jaja, det kanske inte ens kommer bli något! Men det var ändå sjukt kul att bli hittad så på stan!

Idag ska jag vara hemma och hjälpa mamma, (vi ska göra om i källaren) sen lite senare så ska vi till Ellas familj på middag! Kul! Kommer inte träffa henne på jättelänge efter det:( 
Jättekonstigt för idag vaknade jag kl 8? Jättetidigt? även om det typ är dagsljus i mitt rum när jag vaknar..;(


jag vet att bloggen ser jättekonstig ut just nu! Ska försöka fixa det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0