BILDER FRÅN DANMARK del 2






Här sprang jag runt och lekte som ett litet barn.. (ja, jag vet att jag är det men det var inte många 14åringar som sprang runt här)


Jätteroliga vågor!! Som ni ser så är det massa folk, det var lite tråkigt.. det var faktist den dagen på hela året som det hade varit flest besökare? Haha, aja men sen på kvällen var det nästan inga så det var mycket roligare!!

glass.... asså omg har ätit 4 mcflurry, magnum (UNDERBART GOD) + typ 5 andra glassar.. Men det går!!

söt syster!! inte så lika nej..


typ världens roligaste.. nemen jag och Annie åkte den tillsammans, och så på toppen så ska man typ hålla i ett rep en på ena och en på andra, och han ba ''nått på danska'' ja o Annie ba.. va.. så peka han, så släppte vi (för han sa det fleeeera ggr) han typ skrek efter oss!! Kan inte skriva hur det lät.. men vi trodde typ vi skulle köra på någon annan men det gick bra iallfall!

Vågorna är större en vad dom ser ut!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0