FÖRSÖKER PACKA

Tjenare. 

Nu håller jag på och packar här förfullt.. fast ne. Jag gör ingenting, kl 4 idag sa mamma till mig att lägga ner bikini i en väska, har inte ens tagit ut den ur garderoben(Y) Sitter hällre vid facebook och skrattar faktist.. okej. Jag måste packa, jag ska upp typ 7 imorgonbitti!! OMG panik. Måste sätta igång!! Vad ska jag ens ha med mig? 
tröjor
linnen
shorts
mjukis
tjocktröja
jeans
smink
neccisär med allt youknooow
bikini
underkläder.
inget mer.. det blir bra!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
efter en kvart:

/kommer troligtvis inte uppdatera i Danmark, men kaaaanske dom har internet? Det får vi hoppas! 
Annars kommer jag hem på onsdag! (den 20onde)

Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHHAHA min VS påse , la du dit den bara för att du skulle ta kort är du världens största tönt hjärtat !

2011-07-16 @ 20:41:54
Postat av: victoria

varför uppdaterar du inteeeee. :( Missuuu<3

2011-07-21 @ 15:28:34
URL: http://andaras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0