godmorgon

Idag, hade jag tänkt att vara med Amanda och Sandra, undra vad vi hittar på..har iallfall INGA pengar för tillfället. Det spöregnade imorse så vad finns det att hitta på?
Men, vet ni vad jag såg!! Att på onsdag nästa vecka ska det blir 25-30 grader här i lilla Sverige(iallfall i Göteborg) så det är jag jätteglad för just nu!
Och Amanda har jag inte träffat på typ 2 år, så det ska bli jättekul att träffa henne! Juste, jag såg henne på RM oxå! Men iallfalllllllleeeeeeee, sitter och rensar min hotmail, har hållit på i typ 10 minuter nu, och det är 7000 kvar typ..

det värsta är ju att mer än 75% av alla melj är ifrån Facebook.. Hur tar man bort det!!!??

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså man kan ju radera alla på en gång... hahaha :D:D

2011-07-23 @ 16:48:07
URL: http://andaras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0