kan inte andas


Förlåt för att jag inte uppdaterar!! Hehe, trodde det skulle gå bättre att blogga på sommaren.. Men det går sämre! Man gör annat på dagarna, men iallfall. Igår var jag och Matilda tsm, vi cykla till ica och köpte bär och glass, sen gjorde vi smoothie av det i våran nya mix typ?? Det gick la sådär.. det blev typ glass istället! Men jaja, sen cykla vi och la oss i cpgungan sen hem och äta, och sen träffades vi igen lite senare och såg en film och käka lite popcorn! Så japp.

Idag skulle det bli fint väder (?) men bara jag som tycker att det är lite molnigt.. Linnea jag och Mattis ska åka och bada!! Så vi ska la åka snart, uppdaterar när ja kommer hem. kanske




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0