Kom presic hem

Hejsan, kom presic hem fårn Matilda.. Eller ja, för typ en timme sen. Vi åkte och köpte Ben&Jerrys direkt. Sen åkte vi hem till Mattis, och jag åt såklart upp min jättesnabbt innan filmen hann börja. Såg på typ.. gud vad hette den? 
Aja whatever, det var en skräckfilm iallfall! Den var jättebra enligt mig. Matilda ville som vanligt kolla på komedi.. 
Så när jag skulle gå hem så spöregnade det, så där gick jag helt sommarklädd med shorts och tröja bara.. ASSKÖNT.. älskar sånt. 

Imorgon ska Matilda och jag gå på HarryPotter del 2. Kl 12.00 börjar den? Fanns inga andra bra platser på dom andra tiderna. Sen imorgonbitti ska jag och mamma TRÄNA också. Åh skönt.. men hur kommer jag orka gå upp?
JÄTTEGAMMAL BILD.. okej inte så gammal. Vintras typ. OJ redan ett halvår?


Kommentarer
Postat av: emelie

Vilket land kommer du ifrån? (det ser ut som att du är lite utländsk)

2011-07-14 @ 19:52:31
Postat av: sofia

Kan du lägga ut en bildpå dig osminkad? Hehe skulle gärna vilja se:P

2011-07-14 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0