SORRY

Xin chào. 

Imorse tränade jag med mamma i en timme, sen åkte vi direkt hem och jag duschade och såntdär! Sen snabba jag mig till bussen, såg ju Harry Potter? Ella.. vart var det man grät? Det var ju inget sorligt ställe!? Yesman, men slutet.. skulle varit bättre!!
OMG, det var typ några som satt brevid oss som skratta jättehögt och hela tiden, öhm typ 20-25 åringar? Japp.. Vissa är som dom är.

Imorgon åker VICTORIA TILL KINA (och jag till Danmark..)!! EXOTISKT. Nej men Danmark blir säkert jättekul! Bara att vädret kanske inte är så bra? Aja, får la börja packa såsmåningom! 
Förlåt för inga bilder,men har ingen kamera eller mobil. 
ellabella och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0