SVAR

KommentarTid
emelie om Kom presic hem:
Vilket land kommer du ifrån? (det ser ut som att du är lite utländsk)

Svar: Hej! Du kanske inte såg inlägget lite längre ner. Men jag är ifrån Kroatien. Eller ja, jag är 25% kroat. Och resten svensk.
Du har rätt, jag ser väldigt utländsk ut, och jag är den i släkten som gör det mest faktist.. min syster är nästan blond,(nu har hon mörknat till lite) och min ena syster har gröna ögon..och mina kusiner (som oxå har en kroatisk mamma har väldigt ljust hår och ser mycket mer svenska ut!!
Jag då har mörkt hår och mörka ögon. 

KommentarTid
emelie om Kom presic hem:
Kan du lägga ut en bildpå dig osminkad? hehe skulle gärna vilja se:P

Svar: Japp visst kan jag det! Denna togs alldeless nyss: 
ser inte klok ut jagvet..



Kommentarer
Postat av: Elin

Du e jättefin utan smink!

2011-07-15 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0